PROJEKT ERASMUS+. RELACJA Z WYJAZDU cz.3.
We wtorek zajęcia w ramach projektu Erasmus CHEFS Clean, Healthy Environment & Fit Students w głównej mierze dotyczyły zmiany klimatu. Miały one miejsce...
Lysol to jedna z najbardziej rozpoznawalnych oraz cieszących się zaufaniem marek w dziedzinie dezynfekcji na świecie. Wprowadzeniu produktów Lysol na polski rynek towarzyszy kampania społeczna „Zasprejuj zarazki” w polskich szkołach, której filarem jest budowanie świadomości nt. zasad higieny i skutecznej dezynfekcji. W tym celu marka przekazała szkołom środki do dezynfekcji powierzchni – LYSOL, aby wśród młodzieży budować nawyk dezynfekcji powierzchni oraz zwiększyć ich świadomość w tym temacie. Dzięki temu młodzież może mieć wpływ na zmniejszenie ryzyka kolejnego lockdownu.
Uczniom Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi w Boguchwale idea czyszczenia powierzchni ławek, plecaków czy piłek bardzo przypadła do gustu, co widać na załączonych zdjęciach. Aerozole są pozostawione w salach lekcyjnych w widocznym miejscu, dzięki temu uczniowie pamiętają o regularnej i samodzielnej dezynfekcji swojego miejsca pracy.
Kampania prowadzona jest w ramach programu „Zwolnieni z teorii”.
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.